foutmelding na het vervangen van mijn cartridge hoe verhelp ik dit?

Ik heb een canon mp 190 printer, nu naar het vervangen van mijn cartridges geeft de printer een foutmelding aan. Code E5. Hoe kan ik dit verhelpen zodat mijn printer het weer doet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Error E6 Message on your Printer Canon MP198, you can follow this step to Fix E6 Error Message: To Fix this Error Code E6 on Printer Canon MP198, You only need Press Color Copy Button about 1 minute until the display in Progress. It happened If you have CIS, the cartridge chip only known original ink from the manufactured. After original ink run out the E6Error message will appear.

PROSIM O RADU.MAM CANONKU PIXMA MP140 hlasi my poruchu ,dala som novu farbu a stale my to nefunguje porucha je E5. Snap je het nog???? E2-2 No paper (ASF) E3-3 Paper jam E4 No ink E5-5 The ink cartridges are not installed or a non-supported ink cartridge is installed , or the ink cartridges are not installed properly E8 Waste ink absorber full, or platen waste ink absorber full E9 The connected digital camera / video camera does not support Camera Direct Printing E14 The Ink cartridges whose destination are wrong E15 Ink cartridge is not installed E16 - Ink remaining is unknown E16 -E19 Failed to scan head alignment sheet E22 Carriage error E23 Paper feed error E24 Purge unit error E25 ASF(cam) sensor error E26 Internal temperature rise error E27 Waste ink absorber full or platen waste ink absorber full E28 Ink cartridge temperature rise error - E29 EEPROM error E33 Paper feed position error E35 15 USB Host VBUD overcurrent error - USB E37 17 Abnormal motor driver error E40 20 Other hardware error E42 22 Scanner error Toegevoegd na 2 minuten: Dus hij herkent de cartridges niet. Is het een grijs merk of zo? Verkeerd type?

Bronnen:
http://www.fixya.com/support/t1511805-cano...

E5-5 The ink cartridges are not installed or a non-supported ink cartridge is installed , or the ink cartridges are not installed properly heb je originele cartridges ? of een ander merk wellicht wat beter aan drukken ?

Printerkop defect. Bekend probleem met deze Canon printers. Helaas, maar ik vrees dat je afscheid mag nemen van deze printer. Printerkop vervangen is duur, erg duur. Succes!

Zet de printer uit. Druk de knop met het driehoekje in de cirkel in (de Resumeknop) en hou die vast terwijl je de Power-knop indrukt. Het groene LED-lampje moet gaan branden. Dan laat je de Resumeknop los, maar de Power-knop blijft ingedrukt. Klik twee keer op de Resumeknop en laat dan beide knoppen los. Dan vier keer op de Resumeknop drukken en meteen daarna op de Powerknop, om de geselecteerde actie te bevestigen. Zet de printer uit en dan weer aan. Nu zou hij het weer moeten doen.

Bronnen:
http://www.fixya.com/support/t3088739-e_5_...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100