zou ik mijn foto's nog kunnen openen?

ik krijg geen afbeeldingen te zien op mijn Blackberry die ik gemaakt had voordat mijn telefoon vanzelf gereset was(dat komt waarschijnlijk doordat ik mij telefoon simlockvrij had laten maken) en als ik op die icoontje klik waar geen afbeelding op te zien is dan krijg ik te zien : kan bestand niet weergeven. ik ben vandaag nog naar de winkel geweest en ik heb het laten zien. hun zeiden tegen mij dat ik mijn foto's niet meer kan openen omdat het een bestandsfout is. ik zou toch graag tips willen krijgen op welke manier ik ze toch nog te zien krijg.

Toegevoegd na 1 uur:
en wat word er bedoeld met Rem-bestand? dat krijg ik te zien op de computer als ik een foto wil openen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niets van een blackberry, zit er een kaart in waarop het is opgeslagen? Kan je die kaart in pc doen? Zo ja, dan kan je met recovery programma's proberen de foto's terug te krijgen. Ga intussen geen andere foto's meer nemen, want die worden er dan over heen gezet, en dan ben je ze zeker kwijt. Of kan je je bb op de pc aan sluiten en zo de foto's benaderen? En dan via zo'n programma terug proberen te krijgen. Ik hoop dat het je op een of andere manier lukt. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewell!!