Hoe kunnen mijn vader en moeder mijn whatsapp berichten lezen op hun computer? En kan ik dat uitschakelen

Mijn vader en moeder krijgen via hun mail mijn Whats app berichtjes binnen. Hoe kan ik dat uitschakelen?
Ps ik heb een iPhone

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou ik heb ook whatsapp op me iPhone en dat kan echt niet hoor.
Raar dat ze dat zeggen,vraag dan of je het mag zien,kijken wat ze dan doen.

Antwoorden (3)

Laat je niks wijsmaken, ik denk dat je vader bluft door te zeggen dat hij mail krijgt van jouw whatsappjes.... Ik denk eerder dat iets van afluister software op je iphone staat die dit mogelijk maakt, vanuit de Whatsapp is het in ieder geval niet mogelijk om berichtjes te mailen naar derden, laat staan dat je het uit kan schakelen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je whatsapp aanmaakt hoef je helemaal geen emailadres in te vullen dus dat kan niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Whats app codeerd al het berichten verkeer waardoor niet zomaar gesniffed kan worden.

Dus het kan niet worden afgetapt onderweg, dit kan alleen aan de verzendende of ontvangende kant. Dit zou in houden dat jouw ouders afluister apps op je telefoon hebben gezet.

Dit kan je ook tegen hum zeggen, en kan je ook vertellen dat ze dan hardstike strafbaar zijn . Want ook ouders mogen niet jouw telefoon afluisteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Ouders mogen de telefoon van hun minderjarige kind wel degelijk 'afluisteren'