Hoe krijg ik de zoek geschiedenis echt helemaal weg?

als ik de cc cleaner gebruik wist hij wel de adres balk en alle wachtwoorden
daaronder zit ook een vakje als ik erop klik verschijnt wat ik gedaan heb en welke pagina's ik heb bezocht
nu moet ik daarna nog een uur besteden om alle pagina's een voor een weg te halen
kan dat niet makkelijker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

je hoeft het niet heel anders te doen doe gewoon dit.
1. druk op een van de pagina's die je gaat verwijderen het makkelijkste is als je de eerste doet.
2. hou shift ingedrukt
3. druk op de onderste pagina die je wilt verwijderen.
4. druk op de rechtermuisklik en dan op verwijderen en klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij mij lukt het via Extra, dan Internetopties, vervolgens Verwijderen en als laatste Geschiedenis verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet zeker wat voor browser je gebruikt, maar als je Firefox gebruikt: Klik bovenaan op Extra. Klik nu op 'Recente Geschiedenis wissen...' Daar kun je alles wissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal ook zo af en toe de Temp map leeg in je computer waar ook veel tijdelijke bestanden staan opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op Extra klikt, en dan naar Internetopties gaat....dan op tabblad Algemeen het vakje Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten aanklikken en op instellen klikken. Dan word je geschiedenis automatisch bij afsluiten geleegt en hoef je niet steeds al die handelingen meer te doen.