Gmail en account krijg ik niet geactiveerd. Hoe kan ik Google bereiken?

al 12 jaar heb ik voor mijn stichting een google account, deze hebben we nodig voor gmail en drive. Nu hebben ze mij ineens in google workspace gezet en 2 dagen geleden hebben ze mij geblokkeerd. Ik kom niet meer bij gmail. Betaling kan enkel via creditcard die we niet hebben. Google support kom ik er niet uit. Google gebeld krijg je niemand te pakken en emailadres van google is onvindbaar. ook mijn ICT man komt er niet uit. Hoe kan ik ze bereiken??

Alles zit gekoppeld aan dit account. om alles om te gooien naar nieuw emailadres is heel veel werk. moet al mijn contacten benaderen . ben mijn drive bestanden kwijt . ik wil gewoon mijn account activeren, maar krijg niemand te pakken

1.1K
Inekez1
een jaar geleden
"Nu hebben ze mij ineens in google workspace gezet"
Ineens? Zonder aankondiging of mailtje met uitleg? Waarschijnlijk had je jarenlang de gratis G-suite in gebruik. Die is per 1 juli overgegaan in Google Workspace en sindsdien inderdaad niet meer gratis. Je had de keuze om voor 1 juli al je data over te zetten naar een andere (gratis) dienst, of om een paar euro per maand te betalen om van de Google diensten gebruik te blijven maken. Volgens mij is dat allemaal wel gecommuniceerd door Google. Als je niks hebt veranderd en ook niet betaalt aan google, kan ik me voorstellen dat ze na een paar maanden je account stopzetten. Ook van dat besluit zal wel een email zijn verstuurd, met informatie wat je kon of nu nog kunt doen om dit te voorkomen. In plaats van een creditcard kun je ook een debitcard of een prepaid-creditcard gebruiken. Het is natuurlijk niet zo dat iedereen moet betalen voor de google-diensten behalve stichtingen die geen creditcard hebben.
StichtingHappy
een jaar geleden
Inekez1 Ik heb wel emails ontvangen, maar heb deze verkeerd begrepen. dacht dat het enkel was om bv cloudruimte te verhogen, zoals je zo vaak emails hierover krijgt. ik zag het aan als Spam. Dit hoefte ik niet. Ik heb ook niet begrepen dat ze de account dan zouden blokkeren. bovendien is dit alles gebeurd tijdens vakantie en pas daarna opgemerkt. Nu heb ik een groot probleem. Ik wil best betalen of omzetten naar iets anders, maar krijg nu geen contact of iets om dit te herstellen. Wat is een debitcard of prepais creditcard? dat ken ik niet. Ik heb voor mijn stichting gewoon een bankrekening en betaal via ideal. Ook via paypal lukt niet moet ik ook creditcard registreren. Hoe krijg ik contact

Antwoorden (1)

Heb je hier iets aan?:
https://support.google.com/mail/?hl=nl#topic=7065107
Hier kan je hulp krijgen voor gmail
Toegevoegd op 09 september 2022 11:57: tekst
fremar
een jaar geleden