Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het rode bolletje weg bij Outlook?

Sinds een poosje valt mij op dat als ik Outlook open heb staan in het tapblad van Outlook er steeds een rood bolletje verschijnt. Dit betekend dat er een nieuwe mail is. Wanneer ik kijk is dat niet het geval. Wanneer ik op het tabblad klik van Outlook springt de melding weer weg. Wanneer ik bijvoorbeeld dit tabblad open heb staan verschijnt na enkele seconde tot minuten weer het rode bolletje. Hoe haal ik permanent het rode bolletje weg?

een jaar geleden
6.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoe je de rode stip op het Outlook-mailtabblad verwijdert die ten onrechte aangeeft dat er een nieuw bericht is binnengekomen:
Ga naar instellingen, Algemeen, Meldingen, In-app-meldingen.
Zorg ervoor dat er geen vakjes zijn aangevinkt.
Sla wijzigingen op.
Je krijgt nog steeds een rode stip voor een nieuw bericht, maar je krijgt deze niet meer zonder reden.

Ook het legen van de browsercache kan helpen.

Wat ik ook vond: rode bolletjes kunnen verschijnen door nieuwe advertenties.Als je prioriteit hebt ingeschakeld, krijg je een e-mail van Microsoft-advertentie in het vak Overig te zien. Prioriteit uitschakelen kan helpen.
• Selecteer instellingen boven aan de pagina .
• Zet de wisselknop Postvak IN met prioriteit in de Snelle instellingen uit.
(Lees meer...)
SimonV
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding