waarom werkt een hyperlink niet in de Opera browser?

Ik werk met de Opera browser. (windows 7)
Op sommige sites werken enkele hyperlinks niet.
Vaak kan ik daardoor niet inloggen omdat een "log in" knop niet werkt.
Er komt bij aanklikken een blauw hokje om de knop en verder gebeurt er niks.
Bij klikken op rechter muisknop kan ik niet kiezen voor "openen in nieuw tabblad".
(zie afbeelding. Knop laad meer)

Picture for question
een jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Wellicht zit er achter de knop geen hyperlink, maar javascript. Javascript staat soms uitgeschakeld in de browser.

Inschakelen:
Ga naar Voorkeuren > Geavanceerd > Site-instellingen > JavaScript > Toegestaan .
Met dank aan @SimonV voor de aanvulling:
Of wellicht een adblocker die blokkeert. Bij hem deed de adblocker van Kaspersky dat eens.
Toegevoegd op 14 juni 2022 14:12: tekst
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
+ Of wellicht een adblocker die blokkeert. Bij mij deed de adblocker van Kaspersky dat eens.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
@SimonV
Da's een goeie. Ik heb 'm toegevoegd aan het antwoord.