Wat betekend dit bericht op mij computer?

'kan entrypoint van procedure SMapLS_IP_EPB_12 niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll.'

Hoe kan ik dit oplossen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Red Alert draait niet goed onder XP.
Maar als je dit doet wel:
1) Copy the patch file ("ra108usp.exe") to your RA folder ("c:\westwood\redalert").
2) Doubleclick the patch file to start file extracting.
3) Now, on the folder there should be file named "patch.exe". Doubleclick it.
4) Wait while it patches RA. Dos screen will appear for while. Let it finish.
5) Now you have patched the game, create shortcut for file named "RA95.exe". Rightclick the shortcut and select Properties. Click Compatiblity tab. Apply following compatiblity settings to shortcut: Windows 95, 256 colors, 640x480, Disable themes and turn off advanced text services.
6) Done, launch the game by using this shortcut.

Dus eerst even deze file downloaden:
escape
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Dat is heel gek. Ik heb getest of de link werkte. En nu, een paar uur later, krijg ik ook een 404. Misschien later nog een keer proberen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal het puntje weg in de link en dan start de download van het bestand.
Heb je dit al geraadpleegd:
http://www.google.be/#hl=nl&&sa=X&ei=JfEsTLTIMYz-0gTKh92nCQ&ved=0CCUQBSgA&q=kan+entrypoint+van+procedure+SMapLS_IP_EBP_12+niet+vinden+in+DLL-bestand+KERNEL32.dll&spell=1&fp=c597bfc9d6692cb5