Wat kan je laden met 64 Kbs internet?

Hallo, ik heb sinds 2 dagen een 5g abonnement met trage internet snelheid als je data op is. Mijn vraag is wat je allemaal kan laden op deze snelheid? Ik weet dat je video's hierop kan laden maar wat wel?

3.4K
LeonardN
2 jaar geleden
In principe alles, het duurt alleen heel lang. Enige wat dus niet werkt zijn livestreams. Maar diezelfde stream zou je wel als downloadbestand binnen kunnen halen.
Ritsuka
2 jaar geleden
Whatsapp text komt wel binnen, plaatjes heel moeilijk. Weet ik uit ervaring.
Maar je hebt op veel plekken gratis wifi, daar kun je ook heen.

Antwoorden (1)

Het kan voor jou als gebruiker betekenen dat niet alle apps goed werken. Er zijn namelijk applicaties die om een stabiele en een snelle internetverbinding vragen. Ze kunnen dan vrijwel niet gebruikt worden als je deze lage snelheid van 64 Kbps hebt. Je kunt geen muziek of video’s streamen als je onderweg bent. Ook gaat downloaden van grote databestanden en afbeeldingen traag. Je kunt wel WhatsApp gebruiken, ook je mail kun je bekijken en je kunt ook antwoorden.
SimonV
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
+ Even voor historisch besef. De eerste inbelmodems gingen langzamer dan dat. Internet (maar eigenlijk BBS) was toen ook anders. Voornamelijk tekst, lage resolutie plaatjes (of een plaatje dat er een minuut over deed om te laden) en onkijkbare filmpjes door buffering.(realplayer = buffering). Maar zelfs tekstpagina's was wachten. https://nl.wikipedia.org/wiki/Modem#Snelheid_en_ontwikkeling_van_modems
"
Al spoedig kon de telefoonlijn direct aan de computer worden gekoppeld. Binnen iets meer dan een decennium ging de snelheid van telefoonmodems naar 1200, 2400, 2800, 9600 b/s en 14,4, 28,8, 33,6 en 56 kb/s, waarmee de maximale capaciteit van een gewone (telefoon)spraaklijn ongeveer is bereikt.
" (Met consumenten modems die nu 1000mbit aankunnen is dat (bijna) een factor 18 DUIZEND verschil met de snelste analoge modems)