Hoe kun je op je laptop het automatisch invullen bewerken/verwijderen?

Ik bedoel niet de adresgegevens, maar bijvoorbeeld bij Goeievraag.nl. Als je bijvoorbeeld een vraag stelt en onderin bij trefwoorden, als je in dat gedeelte iets wilt invullen en je klikt erop, dan komt altijd automatisch wat je eerder daar ingevuld hebt tevoorschijn... Hoe verwijder je dat?

Antwoorden (1)

Dat kan helaas alleen door formuliergegevens te wissen, maar dan verdwijnen je adresgegevens ook.
Je kunt bij Firefox wel per website deze gegevens verwijderen door met de pijltjestoets door de ingevulde velden te scrollen en deze met de deleteknop verwijderen.
Formuliergegevens wissen bij Chrome gaat zo (dus inclusief adresgegevens);
1. Open Chrome op je computer.
2. Klik rechtsboven op Meer
3. Klik op Meer hulpprogramma’s Browsegegevens wissen
4. Kies een periode
5. Kies bij Geavanceerd de optie Formuliergegevens voor Automatisch aanvullen.
Toegevoegd op 10 januari 2022 08:24: tekst
SimonV