Waarom zijn video's op Facebook zo vaak niet zichtbaar (zie afbeelding)?

Het is al zowat een jaar of langer dat ik heel vaak video's niet kan zien omdat het scherm er dan ongeveer uit ziet zoals in het voorbeeld.
Hoe kan ik dit verhelpen?

Picture for question
gvrox
2 jaar geleden
Zie je dit effect in alle browsers ? Zo ja, dan zou je eens kunnen proberen om de driver van je videokaart te updaten.

Antwoorden (1)

Er gaat iets mis met het decoderen van de video, dat kan aan de driver van je videokaart liggen (of er is iets hardwarematig stuk, dat is minder waarschijnlijk), of er is iets mis met de browser die je gebruikt. Probeer eens de driver te updaten, en als dat niet helpt, probeer een andere browser.
gvrox