Waarom staat er een berichtverzoek boven de naam in een openstaande chat in fb messenger?

In mijn chats, in een al eerder geopend gesprek (lang geleden) en geen vrienden meer op fb…. Staat boven de naam van die persoon: berichtverzoek… echter staat deze niet tussen de berichtverzoeken als je naar je profielfoto gaat en op berichtverzoeken klikt. Waarom staat er dan berichtverzoek boven de naam in de chat lijst? En hoe kun je deze openen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.3K
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Heb je een foto?
Daniellest
9 maanden geleden
Ik heb dit probleem ook! Is er inmiddels al bekend hoe je het bericht kan openen?

Antwoorden (1)

Deze foutieve melding kan nog in je cookie of buffer staan. Verwijderen kan helpen.

Chrome
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op de naam van de site.
Verwijder deze cookies.

Of de oorzaak kan een beschadigd bestand zijn in de browsercache.
Druk op toetsen CTRL SHFT DEL
Vink ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ aan en wis deze.

Firefox
Klik op het slotje naast het webadres van de site en kies ‘Cookies en websitegegevens wissen’.
SimonV