Tot voor kort kon ik hier antwoorden beoordelen. Nu niet meer. Is dit gewijzigd?

Is er recent een niveau-grens (op 2) ingesteld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vanaf niveau 2 inderdaad, om te voorkomen dat mensen meerdere accounts aanmaken om enkel op zichzelf te stemmen.

Antwoorden zijn nog steeds te beoordelen, met de duimpjes onderaan het antwoord. Voor zover ik weet is dat voor mensen van elk niveau mogelijk.

Ik denk dat je bedoelt dat je nog maar één keer kunt beoordelen?

Klopt er staat tegenwoordig: "Sorry, je moet niveau 2 zijn om te stemmen" Dit was gisteren nog niet zo, dus ik ga er vanuit dat dit gewijzigd is inderdaad. Jammer!

Mij lukt het nog steeds om mensen met een waardevol antwoord een duimpje omhoog te geven.

Ik denk dat dit iets nieuws is om misbruik van het punten systeem te voorkomen. Ik heb in ieder geval geen moeite met stemmen. Wat ik begrijp mensen met niveau 1 wel.

dit is gewijzigd

Ik zou willen stemmen om de eerder goede antwoorden te erkennen, echter dat kan ik niet meer ;) Ze hebben het terecht gewijzigd, om te voorkomen dat mensen accounts aanmaken enkel om opzichzelf te stemmen.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100