Tot voor kort kon ik hier antwoorden beoordelen. Nu niet meer. Is dit gewijzigd?

Is er recent een niveau-grens (op 2) ingesteld?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Vanaf niveau 2 inderdaad, om te voorkomen dat mensen meerdere accounts aanmaken om enkel op zichzelf te stemmen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is iets dat men had kunnen verwachten. De inherente fout aan puntensystemen: mensen gaan waarde hechten aan hun scores en "vals spelen" om deze zo hoog mogelijk te krijgen. Ik weet dat ikzelf bijvoorbeeld veel antwoorden beoordeelde (zolang ik adt kon) om aan te geven (ook voor de vrager interessant) welke antwoorden naar mijn mening klopten (in geval van feitjes-vragen) of goed doordacht waren (in geval van mening-vragen). Ook dit is voor mijn gevoel een belangrijk middel om aan te geven welke antwoorden "goed" zijn. Het kan namelijk ook voorkomen dat een vraagsteller aan het vissen is naar een antwoord, en dan niet per sé het beste (naar mijn mening) uitzoekt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Overigens - voor zo'n reactie als deze krijg je ook geen punten, terwijl je ook hier wel degelijk toe kunt voegen aan de discussie. Echter, in tegenstelling tot wat ik ook wel eens zie, dat mensen in "antwoorden" met elkaar in discussie gaan, lijkt dit me een betere plek om op antwoorden specifiek te reageren. Gaat echter wél weer ten koste van m'n eigen puntentotaal.

Andere antwoorden (7)

Antwoorden zijn nog steeds te beoordelen, met de duimpjes onderaan het antwoord. Voor zover ik weet is dat voor mensen van elk niveau mogelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt dat je nog maar één keer kunt beoordelen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt er staat tegenwoordig: "Sorry, je moet niveau 2 zijn om te stemmen"

Dit was gisteren nog niet zo, dus ik ga er vanuit dat dit gewijzigd is inderdaad. Jammer!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mij lukt het nog steeds om mensen met een waardevol antwoord een duimpje omhoog te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit komt omdat jij geen level 1 bent;)
Ik kan het (nog) niet namelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is nieuw.
Ik denk dat dit iets nieuws is om misbruik van het punten systeem te voorkomen. Ik heb in ieder geval geen moeite met stemmen. Wat ik begrijp mensen met niveau 1 wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit is gewijzigd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou willen stemmen om de eerder goede antwoorden te erkennen, echter dat kan ik niet meer ;)

Ze hebben het terecht gewijzigd, om te voorkomen dat mensen accounts aanmaken enkel om opzichzelf te stemmen.