Waarom speelt op Deezer niet automastisch het volgende nummer maar iets geheel anders?

Als ik bijvoorbeeld een artiest selecteer dan krijg ik een lijst met allemaal nummers van die artiest. Zet ik het eerste nummer op, dan speelt Deezer dat af, maar ipv daarna naar het volgende nummer te gaan speelt ineens iets totaal anders af. Hoe krijg ik dat op normaal (dat gewoon het volgende nummer van dezelfde artiest gaat afspelen ipv iets randoms)?

Antwoorden (1)

Betaalde gebruikers kunnen deze shuffle-functie uitzetten. Het icoon staat aan de rechterkant van de speler.

Volgens een gebruiker kan het wel met een free account als je via het web (niet via de app) een lijst opent en de shuffle-functie hebt uitgezet.
SimonV