Ja, boven in de taakbalk zie je als het goed is een icoon met de vorm van een huis. Klik hier op en je kunt startpagina's toevoegen of verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor. ;-)
:

Stap 1) Ga naar configuratiescherm,
Stap 2) Ga naar netwerk en internet,
Stap 3) Klik op internetopties,
en dan zie je dit :

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat blauwe; www.google.nl kan je dan gerust vervangen in www.goeievraag.nl ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankuwel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
ik heb het al ingesteld met het huisje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje omslachtige manier om bij de 'Internet opties' te komen. Ze zijn ook in het menu 'Extra' in Internet Explorer. Ter aanvulling: Waarom niet standaard beide pagina's tonen? Wanneer je 'http://www.goeievraag.nl' op een nieuwe regel zet, start IE op met beide pagina's geopend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de enige manier die ik ken, vandaar. :$
Klik ""Extra""
Klik ""internetopties""
Vul goeievraag.nl in
OK