Hoe komen die bestanden in mijn Google drive?

Ik opende laatst voor de eerste keer google drive, daar zag ik een sruk of 5 bestanden die niet van mij waren en waar ik verder niks mee te maken had. Ik ben de enige met toegang tot mijn google account. Dus hoe komen die bestanden daar?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Het beste antwoord

Die zijn mogelijk gedeeld met jou.
De bestanden zijn dus van iemand anders en staan in zijn/haar Google Drive. Diegene heeft dus een aantal bestanden met jou gedeeld door jouw emailadres in te voeren.
In de webversie van Google Drive (https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive) kan je zien wie de eigenaar is van deze bestanden. (hopelijk een bekende....).
Zelf bestanden delen met een ander kan door op het bestand rechts te klikken en te kiezen voor "Delen".
Wie de eigenaar is van het bestand staat in de kolom achter de bestandsnaam.
Toegevoegd op 22 maart 2021 12:09: tekst
Plaatje bij antwoord