Hoe kan ik een foto die ik 2 jaar geleden heb verwijderd, terughalen?

De foto was op de laptop in een mapje bij bestanden, dit mapje is gelinkt aan onedrive. De foto is van het mapje naar prullenbak verplaatst en vervolgens was de prullenbak geleegd. In onedrive zelf kan geen eerdere versie of herstel gedaan worden. Is er nog een manier op het bestand terug te halen? Easeus, recuva werken niet.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Heb je die foto ooit aan iemand doorgestuurd? Dan kan diegene de foto misschien aan je terugsturen zodat je hem weer hebt. Of hem je hem bijv. op Facebook of Instagram geplaatst?Kijk daar even naar, soms weet je zelf niet meer dat je dat gedaan hebt.

Antwoorden (1)

Dat kan helaas niet meer. Als zelfs programma's als Easeus Data Recovery en Recuva niets vinden, is de foto definitief verwijderd. Ik neem aan dat je geen backup gemaakt hebt.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee, jammer . Dankjewel