Als ik een videokaart toevoeg verloopt dan mijn garantie?

Ik heb een pc gekocht voor een paar maand terug en wil een sterkere videokaart toevoegen maar heb nog een lange garantie (1,5 jaar) als ik de videokaart toevoeg verloopt dan de garantie?? Het merk is medion. Alvast bedankt :D

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staat dit niet in jouw garantievoorwaarden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ehhh ik zou het niet weten staat dat op een briefje want dan moet ik ff zoeken :D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je zelf gaat sleutelen dan verloopt de garantie, gegarandeerd. Stel je stopt er een dikke videokaart in, en de boel brand door omdat je er niet een betere koeling instopt... dat gaat de leverancier van het product niet voor je fixen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk of de kast verzegeld is. Nee, stop er een videokaart in. Terug naar de winkel/fabrikant? >Videokaart eruit.

Antwoorden (1)

Meestal verloopt de garantie dan. Vaak zit er bij zulke pc's een sticker op de achterkant, als je de kast openmaakt verbreek je het zegel en dan is je garantie weg.
Zou je even in de voorwaarden moeten kijken, maar zo is het vaak bij die computers die je kant en klaar koopt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zitten wel een paar stickers achterop maar er zit geen een in de weg om de kast open te maken.
Ritsuka
9 jaar geleden
Dan kan het waarschijnlijk wel
capthavoc
9 jaar geleden
Als die andere videokaart, die er al inzat, een ingebouwde onboard videocard is dan zou het geen probleem moeten zijn.
aan de buitenkant kan je dat zien dan is de vga dvi hdmi poort niet te vinden in een slot maar terhoogte van de usb poorten o.i.d
De garantie breidt zich natuurlijk niet uit naar de nieuwe videokaart Stel de slot breekt tijdens het plaatsen, door te hard drukken of zo maar de onboard videokaart werkt nog wel dan krijg je daar geen garantie op. voor de rest lijkt het me geen probleem