Hoe moet je zo'n steepje maken: \

dus met welke toetsen combinatie

Toegevoegd na 4 minuten:
haha ik kan hem namenlijk niet vinden maar ik had dat streepje van een site gekopieerd dus bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Daar is geen toetsencombinatie voor nodig...daar hoef je alleen maar op de knop te drukken, waar een verticaal streepje en zo'n slashback op staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
\ Kennelijk weet je het antwoord al, want het streepje staat toch in je vraag?

De toets met dat streepje zit gewoon op je toetsenbord, onder de backspace toets.

Geen toetsencombinatie voor nodig dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk onderaan links op je toetsenbord op de knop waar "Alt Gr" op staat.
Druk daarna op de knop die er als volgt uitziet:
>
< \
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alt+92
(92 op het numerieke bord, links van je toetsenbord)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel mensen geven de plek aan waar het op je toetsenbord staat, maar (ik o.a.) sommige mensen hebben een Engels of een ander toetsenbord.

Het streepje staat er gewoon. Waar dat kan verschillen maar er staat zowiezo een \ streepje ergens.