Kan je in Windows Live Mail ook regels maken op basis van een bericht?

Wat ook in Outlook kan bedoel ik. Dat je aan de hand van bepaalde kenmerken van een bericht de email automatisch in een aparte map aan kan laten komen. Ik kan het niet vinden, of ik kijk er overheen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Als het op de programma gaat kan het zeker, kijk eens bij Extra>Berichtregels>e-mail...

Balkje waarin Extra tevoorschijn komt is verborgen om hem te zien moet je even ALT drukken :)

Het kan overigens ook gewoon bij hotmail.com zelf.. Blader maar eens bij Opties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

klik in hotmail op opties,daarna onderaan op meer opties.
in het volgende scherm klik je in HOTMAIL AANPASSEN op e-mails automatisch in mappen plaatsen.