Hoe krijg ik mijn webbrowser weer ingesteld op mijn smart tv?

Ik heb een Panasonic smart TV met een webbrowser,het werkte altijd heel goed,maar plotseling wil het niet meer, ik krijg in het beeld de tekst (zie bijlage)dit heb ik gedaan, krijg ik de melding verbinding met internet is geslaagd, maar ik kan niets doen met de browser, krijg hetzelfde scherm weer terug, ik ben met een kabel verbonden aan het Ziggo modem.

Picture for question
3.6K
ronron1212
3 jaar geleden
De internet verbinding moet je herstellen
ronron1212
3 jaar geleden
kijk hier eens
https://support-nl.panasonic.eu/
marcrins
3 jaar geleden
Als ik dit doe,krijg ik het bericht dat de internet verbinding goed is.Wat moet ik dan nog meer doen?
ronron1212
3 jaar geleden
Misschien staat de klok van je tv wel op een verkeerde tijd
marcrins
3 jaar geleden
Klok staat wel goed,heb gekeken op de Link die je mee stuurde,maar ik kom er nog niet uit,
alleen naar fabrieksinstelling heb ik nog niet gedaan,zal dat nog even proberen,maar moet ik misschien de tv nog aanmelden op het modem,ik vind het vreemde ervan dat de andere Apps (Netflixx,Youtube en anderen) wel goed werken.
marcrins
3 jaar geleden
Hartelijk dank voor jullie reactie's, maar het is mij duidelijk geworden dat deze oplossingen niet werken voor mijn TV,om de doodeenvoudige reden,het is geen Smart TV,hij is al enkele jaren ouder vandaar.Er zit wel een webbrowser op,heeft het ook wel gedaan,maar wat er nu werkelijk aan de hand is weet ik niet.Het gaat om de Panasonic TX 40 cs 630 Led van 2015,misschien is er iemand die het wel weet

Antwoorden (1)

Opnieuw installeren van de webbrowser app zou kunnen helpen.
Of schakel de tv uit en trek de stekker uit het stopcontact. Wacht een paar minuten. Sluit nu de tv weer aan en zet hem aan. Start de webbrowser.
Zie ook:
https://www.windowsdispatch.com/fix-panasonic-smart-tv-apps-stopped-working/
Toegevoegd op 04 januari 2021 12:26: tekst
SimonV