Hoe duur was in 2011 de late Macbook Pro 15 inch i7 late 2011 edition ONGEVEER?

Ik wil dit graag weten omdat ik een tweede hans Macbook ga kopen. Zo kan ik zien wat ik er ongeveer op moet bieden.
(Gelieve deze vraag voor de verandering niet te verwijderen)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Rond de 2100 euro.
Ik wil je er wel op attenderen dat het niet heel verstandig is op een tweede hands Macbook te kopen. Ik was dit ook van plan.. totdat ik de nadelen er van in zag:
- Macbook accu is waarschijnlijk al jaar of twee oud. (Kortere levensduur)
- Je weet niet wat je koopt (diefstal?!)
- Geen garantie... dus is je laptop kapot dan heb je een probleem.
- Krassen op de laptop? (Een puntje die ik erg belangrijk vind omdat ik nogal kieskeurig ben)
- Macbooks tweede hands schelen vaak maar ongeveer 200 euro met nieuwe. Waarom dan geen nieuwe kopen?
Voordat je toch besluit een tweede hands laptop te kopen hoop ik dat je wat aan mijn mening hebt gehad!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als decennia lange macgebruiker ben ik het vooral eens met jouw observatie dat de tweedehands prijzen van macbooks belachelijk dicht tegen die van nieuwe aan liggen. Mijn accu is nu vier jaar oud, en heeft een 'health' van 90%. Dus dat zit tegenwoordig wel goed, meestal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan best hoor dat jouw accu nog een health van 90 heeft.
Ik heb dagelijks met 1000en macbooks te maken en kan wel zeggen dat het er aan ligt hoe je met je macbook om gaat. Die kleine details maken een verschil. Je macbook aan de lader leggen bij 30% dat soort dingen. Jij bent dus waarschijnlijk erg goed met jouw macbook omgegaan. Bij een tweedehands macbook weet je nooit hoe de vorige gebruiker er mee omgegaan is. Dat standpunt probeer ik te verduidelijken.