Worden er in belhuizen je gegevens bewaard?

Als je op internet gaat in een belhuis, moet je je identificeren voordat je het internet opgaat?
Of worden hiervan camerabeelden gemaakt of worden de gegevens wat je op internet doet bewaard?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

als je op openbare computers inlogt op je eigen persoonlijke pagina's a;tijd nakijken of het vinkje aan-uit staat bij inlogscherm en kijk ook of er in je browser voor http een s staat ( van Secured )
Log ook altijd uit, dus waar je inlogt ook uitloggen!
Je kan ook als je klaar bent de geschiedenis wissen op welke sites je was ed. Onder Extra in je browser
Bronnen: