Kan je een website direct op je beginscherm zetten met Firefox op iOS?

Al een tijdje is het mogelijk om via Safari een website op je beginscherm te zetten, maar Safari is niet mijn lievelingsbrowser. Is dit ook mogelijk met Firefox? Ik kon er niet wijs uit worden. Als het niet met Firefox kan maar wel met Chrome of Opera dan hoor ik dat graag.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
SimonV
3 jaar geleden
Heb je hier iets aan?
https://www.maketecheasier.com/turn-url-into-interactive-desktop-wallpaper/

Antwoorden (1)

In Firefox is dit zeker mogelijk. Op het standaard openingsscherm van Firefox kun je flink wat dingen aanpassen. Je kunt bijvoorbeeld standaard openen met al je bookmarks, maar ook Firefox home heeft een topsites lijst die aanpasbaar is. Tenslotte kun je het aan Pocket koppelen, mocht je dat gebruiken om bookmarks en favorieten in bij te houden.
Zie de bron voor een Engelstalige handleiding hiervoor.