Waarom zegt de HandShaker dat iCloud vol is, terwijl er genoeg ruimte is?

Ik wil een map van +/- 67 gb groot (volgens mijn mobiel=huawei) van mijn mobiel kopiëren naar iCloud.
Op iCloud heb ik nog 112 gb ruimte over. Waarom zegt handshaker dan dat het niet kan???
Ik begrijp er NIETS van?

Antwoorden (1)

Probeer eens om alleen de inhoud van de map te verplaatsen.
Probeer ook eens om een ander nog kleiner bestand te verplaatsen, b.v. van 50 gb.

Laat dan even weten wat wel/ niet lukt.