Waarom kan ik een bestand via WeTransfer alleen openen als ik me abonneer op WinZip?

dag het bestand heeft als uitgang Zip, en ik heb blijkbaar 30 dg gratis Win Zip gebruikt en nu zou ik win zip moeten activeren (kosten??) om het we transfer bestand te kunne openen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3K
BarendV
3 jaar geleden
Gebruik het gratis (open source) alternatief: 7-zip. https://www.7-zip.org/

Antwoorden (3)

Windows kan standaard ook zip bestanden uitpakken, dus je hebt geen Win Zip nodig.
3 jaar geleden
Winrar pakt alles uit. Heeft officieel ook een 30 dagen trial, maar je kan het jaren gebruiken (trial period verloopt niet).
Thecis
3 jaar geleden
Als je alleen dingen wil inpakken en uitpakken heb je genoeg aan een gratis zip programmaatje. Ik vind zelf Peazip heel makkelijk werken.