Hoe kan ik zie of ik de laatste versie heb van een (betaalde) virusscanner ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zien kan je het door de versie te bekijken via "ehlp" in de menubalk en dit te vergelijken met wat er op de website van de makers staat. Gemakkelijker is het echter om op de knop "update" of "bijwerken" te drukken. Hij geeft dan vanzelf aan of er een nieuwere versie is, of dat je daadwerkelijk moet up-daten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo Beerenburgetje.
Dank voor je reactie.
Op meerdere pc's is een betaalde virusscanner gezet door een 'echte' pc-monteur. Op mijn Windows/8 pc kon ik het programma niet openen.
Op de andere pc's wel. De verklaring hiervoor was dat er een verouderde versie was geïnstalleerd. Die werkt goed maar kan problemen geven bij de eerstvolgende contractverlenging.
Advies: ik moet het programma verwijderen en daarna weer allerlei werkzaamheden. Wat ik niet begrijp is hoe het kan dat een pc-monteur niet de allernieuwste versie van deze betaalde virusscanner op mijn pc's heeft gezet. Ik weet niet of ik de naam van deze virusscanner hier mag noemen..