Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat een full colour document in kleur en in zwart wit wordt uitgeprint?

Ik heb een flyer laten opmaken door iemand in InDesign. Als ik het document uit laat printen, zijn alle elementen die ik aan de ontwerper heb opgestuurd (jpg plaatjes) mooi in kleur. Maar alles wat zij heeft opgemaakt, rolt er als zwart wit uit.
De flyer is wel gewoon in CMYK (en niet RGB) opgemaakt.
Het gaat niet om het feit dat de inkt op is.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Dat moet dan haast wel aan de printerinstellingen liggen. Kijk even na of die wel op kleur staat.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Staat op kleur. Zoals gezegd, een gedeelte wordt ook geprint in kleur... Maar elementen die ontworpen zijn in Indesign niet...
LeonardN
5 jaar geleden
Wat voor bestand is het?
Wellicht even inladen in Paint, omzetten in PNG en dan nog eens proberen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Niet met Indesign printen. Altijd exporteren naar PDF, vervolgens PDF openen in Acrobat en printen. Print het dan alsnog in grijswaarden, dan is er iets anders aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing