Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie bepaalt wat voor mij de meest relevante opmerkingen zijn op Facebook?

Ik krijg vaak de melding dat de "meest relevante" opmerkingen worden weergegeven bij een post. Ik dacht eerst dit gaan wellicht over tags, maar in de preview zie ik soms interessante opmerkingen die niet meer verschijnen als ik de post open doe.
Wie selecteert dat?
En kan ik op één of andere manier toch die zogezegd niet relevante opmerkingen zien?

Ritsuka
5 jaar geleden
Je kunt selecteren dat je alle comments wilt zien
liveisgreat
5 jaar geleden
waar dan? ik vind het niet
Ritsuka
5 jaar geleden
Als je het rijtje comments voor je ziet, staat bovenaan 'most relevant', als je daar op klikt/tikt komt er een menuutje naar beneden waarin je 'all comments' kan selecteren.
paulus811
5 jaar geleden
@Ritsuka, dat moet je per bericht opnieuw kiezen. Het zou handig zijn als je altijd alle berichten zou kunnen zien en zelf mag uitmaken wat relevant is.
liveisgreat
5 jaar geleden
@Paulus, idd. Wat een gedoe anders. Windows, Word, Facebook... alles wat Amerikaans is bepaalt voor jou wat jij wil. Zij gaan er blijkbaar vanuit dat mensen dat niet zelf weten?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Facebook bepaalt dit. Voor Facebook betekent “Meest relevant”:
• Opmerkingen of reacties van je vrienden.
• Opmerkingen van geverifieerde profielen en pagina's.
• Opmerkingen met de meeste vind-ik-leuks en antwoorden.

Als je de rangschikking van opmerkingen wilt aanpassen, klik je linksonder in een paginabericht op de huidige rangschikkingsoptie voor opmerkingen (zoals Nieuwste, Alle opmerkingen, Relevantste) en selecteer je vervolgens een nieuwe optie:
• Nieuwste om alle opmerkingen weer te geven, met de nieuwste opmerkingen als eerst.
• Alle opmerkingen om alle opmerkingen weer te geven, ook mogelijke spam. De meest relevante opmerkingen worden als eerst getoond.
• Relevantste om als eerst opmerkingen van vrienden en de meest betrokken opmerkingen weer te geven.
(Lees meer...)
SimonV
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@SimonV
Dit moet je bij ieder bericht opnieuw doen. Is er een manier om het eenmalig te regelen?
SimonV
5 jaar geleden
Werkt dit? Voor pagina's
Je kunt Opmerkingen rangschikken alleen in- of uitschakelen als je een paginabeheerder bent. Als je een beheerder bent:
Klik linksonder op je pagina op Pagina-instellingen.
Ga naar Algemeen en klik op Opmerkingen rangschikken.
Schakel het vakje naast De meest relevante opmerkingen standaard weergeven in, om Opmerkingen rangschikken in te schakelen. Schakel het vakje naast De meest relevante opmerkingen standaard weergeven uit, om Opmerkingen rangschikken uit te schakelen.
Klik op Wijzigingen opslaan. Voor profielen
Opmerkingen rangschikken in- of uitschakelen voor profielen:
Klik rechtsboven in Facebook op .
Selecteer Instellingen en privacy - Instellingen.
Klik links op Openbare berichten.
Klik naast Opmerkingen rangschikken op Bewerken.
Selecteer Aan of Uit. https://www.facebook.com/help/1494019237530934
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing