Waar kan ik vandaag een vermoeden van een ernstig datalek Oxxio melden?

In de app staan ineens deels gegevens van een ander. Dit is natuurlijk een zeer ernstige zaak en ik wil dit met spoed melden. De site van Oxxio ligt er momenteel uit, dus wellicht is het bekend. Toch lijkt het mij goed onmiddellijk actie te ondernemen.

3 jaar geleden

Het beste antwoord

Wil je een datalek melden maar ben je geen vertegenwoordiger van de organisatie? Dan kun je gebruik maken van het tipformulier https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/meldingsformulier-klachten van de Autoriteit Persoonsgegevens.