Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het tot dat je website vindbaar is bij Google?

Ik heb een website laten maken,
De website is nu één week online.
je kan op de website via de URL maar niet via Google.
Hoelang doet Google hier ongeveer over ?
Dan bedoel ik, dat je website tussen de zoeklijsten komt

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Pieterke
5 jaar geleden
Dat hangt van een aantal dingen af.Op internet staan meerdere sites waar je daarover info kunt vinden.O.a. hier: https://imgemak.nl/bovenaan-in-google/. Er staat dus ook bij hoe je in de zoeklijsten kunt komen.
taillie
5 jaar geleden
Als je wilt weten of je site momenteel is opgenomen in de index van Google, voer je een snelle zoekopdracht uit met 'site:' waarbij je de URL van de homepage van je site gebruikt als de URL van je site.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het kan wel weken duren voor je door Google gevonden wordt.
Wat helpt is de site invoeren in Google Search Console. Klik daar op de knop ‘laten opnemen’ in de Google index. Als je daarna de URL intoetst en klikt, dan geeft Google vanzelf weer of deze al geïndexeerd is of dat er problemen zijn. Ik zoek zelf bij een nieuwe site dagelijks op site:www.mijnsite.nl om snel te zien of ik al gevonden word.
In de bronnen staat verder waarom Google je website soms niet indexeert.
(Lees meer...)
SimonV
5 jaar geleden
mijn site https://www.rijsecure.nl/ was na 2 wekken geïndexeerd. uit mn ervaring +- 2 wekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing