Bericht terugtrekken bij Outlook 2007, hoe werkt dat precies?

Op mijn werk maak ik nog gebruik van Outlook 2007.
Het gebeurd soms dat ik een e-mail verstuur naar klanten, die eigenlijk nog niet weg mochten.
Als ik op: Bericht intrekken, en ongelezen kopieën vervangen door nieuw bericht klik, dan krijg ik een paar minuten later de melding: Bericht Intrekken Mislukt. Dit moet toch kunnen als de klant het bericht nog niet heeft gelezen, of hoe zit dat precies?

erotisi
3 jaar geleden
volgens mij kan dat alleen als de klant ook outlook 2007 heeft of een andere versie die intrekken toe staat
Griffin
3 jaar geleden
"volgens mij kan dat alleen als de klant ook outlook 2007 heeft of een andere versie die intrekken toe staat" Nee, niet altijd. Voorwaarden is dat het binnen je eigen organisatie is, en dat je IMAP gebruikt i.t.t.POP, want bij POP wordt het gewoon afgeleverd compleet met body en al, IMAP moet je zien als een snelkoppeling waarbij je de body(=feitelijke inhoud van de mail) binnenhaalt als je op het onderwerp klikt.

Antwoorden (1)

Bij het intrekken van een bericht wordt het bericht dat u hebt verzonden, teruggehaald uit de postvakken van de geadresseerden die het bericht nog niet hebben geopend.
Maar... Berichten intrekken is alleen beschikbaar als zowel u als de geadresseerde een e-mailaccount van Microsoft 365 of Microsoft Exchange in dezelfde organisatie hebben.
SimonV
3 jaar geleden
michellesunanda
3 jaar geleden
Dus houdt dat in als wij gebruik zouden maken van Microsoft 365 dat dan wel zou lukken naar externe partijen, als ze een outlook of hotmail account hebben? En naar mijn collega's, met dezelfde bedrijfsnaam als e-mailadres, zou dat wel moeten lukken?
SimonV
3 jaar geleden
Nee, niet naar externe partijen. Alleen binnen de organisatie.