Hoe kan ik webpagina's onmiddellijk in Gmail laten openen?

Vroeger openden webpagina's altijd ín Gmail, ongeveer zoals tegenwoordig in Google. Ik weet niet of ik dit toen zo had ingesteld.
Maar nu vraagt de app steeds of in welke browser ik de pagina wil openen.
Is dit veranderd via een update of is het nog steeds mogelijk om webpagina's onmiddellijk in de app te laten openen? Dit vind ik namelijk veel handiger.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Gmail is geen browser maar een e-mailprogramma. Daar kun je toch geen webpagina's mee openen?

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt dit:
Open de Google-app
Tik rechtsonder op Meer -> Instellingen -> 'Accounts en Privacy'.
Schakel 'Open webpagina's in de Google-app' in.
In de bronnen staan nog wat andere tips.
SimonV