Kent er iemand een goede website voor tieners waar ze iedere dag het nieuws kunnen lezen ? (België)

De volwassenensites zijn nog iets te ingewikkeld, maar waar wordt het nieuws op een makkelijke manier uitgelegd ?

13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

bij karrewiet.be waar actuele onderwerpen besproken worden
fremar
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

www.jeugdjournaal.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goed overzicht,en heet van de naald ,heb je hier:

http://www.seniorennet.be/Pages/Nieuws/nieuws_heet_van_de_naald.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kits krant is een topper, word ook veel gebruikt in scholen. Of meld u aan op nieuwsblad.be. Maar ik raad je de kits aan. Is plezanter om te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad,jeugdjournaal is een goede keus.
Ik zou me abonneren op de krant 7days.
Superleuk voor jongeren van 10-15
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google Nieuws is op zich duidelijk,
en per artikel zijn er verschillende titels.