hoe komt het dat ik op één facebookprofiel "rooms" heb?

Ik heb een professioneel en een privaat facebookprofiel. Op mijn private profiel staat er "rooms" met iedereen die online is. Op mijn professionele staat dat niet.
Eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet hebben, ik hoef niet de hele tijd te weten wie online is.
Hoe komt het dat ik het bij mijn professioneel profiel niet heb? En vooral: hoe krijg ik dat weg bij mijn privé profiel?

Het beste antwoord

Het is nog niet beschikbaar voor zakelijke profielen. Hiervoor wordt op een later tijdstip Workplace Rooms uitgerold:
"Voor het professionele publiek gaat Facebook ‘Workplace Rooms’ uitbrengen".
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
liveisgreat
3 jaar geleden
ah okee thx. nu, ik zou het liever helemaal niet willen ook niet op mijn private profiel maar tja