Is er een radio-app waarbij je niet bij elke wissel van station eerst naar reclame moet luisteren?

Ik gebruik nu Nederland.FM en het is extreem irritant dat telkens ik naar een andere zender skip, ik eerst een reclame moet beluisteren. Is er ook zo'n radio app waarbij je die rotzooi niet hoeft te slikken?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Tsja, daarom is het gratis. Ze moeten toch ergens inkomsten vandaan halen om de site in de lucht te houden.

Antwoorden (2)

Nederland.FM is een gratis app. Die leven van de reclame. Als je geen reclame wilt moet je vaak betalen voor een app.
Een mooi app is Radio.net. Je hebt daar een kort filmpje bij een stationswissel. Als je geen reclame wilt kun je deze app kopen voor €7,99. (Radio.net PRIME).
Sommige stations beginnen zelf eerst met een reclame aan het begin van het streamen. Daar is niets tegen op gewassen.
escape
4 jaar geleden
Ja, dan kun je radio garden nemen. Is heel verfrissend met stations wereldwijd.