Voor SharePoint profs

Hoe kan ik met mijn SharePoint naar buiten gaan (van mijn intern netwerk naar andere buitenstaande pc's), ik heb mijn isa ingesteld van intern naar extern, maar het heeft geen effect!! Ook heb ik eens de rule SharePoint gebruikt maar dat lukt ook niet. Kan iemand mij met handen en voeten uitleggen hoe ik het wel kan doen!
Ik zou graag mijn Portal Home met url: http://dc/default.aspx naar buiten gaan. dc is mijn SharePoint server en dc.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk kun je dit niet omdat de systeembeheerder dit heeft uitgezet. Neem contact met hem op voor een oplossing.