Hoe kan ik mijn laptop weer goed krijgen?

Mijn laptop is vanmiddag uitgevallen ivm met lege accu. Nu legde ik hem vanavond aan de accu en starte hem op en hij doet erg raar. Ik kan mezelf wel aanmelden en dan kom ik op mijn startpagina terecht alleen deze valt om de ong 2 seconden uit en start gelijk weer op en gaat laden en dit gaat steeds maar door. Ik heb hem al meerdere malen opnieuw opgestart en de oplader er uitgehaald maar het helpt niet. Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb Windows 10 op
mijn laptop zitten maar ik weet niet of het daaraan ligt.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.1K
Amadea
4 jaar geleden
Mogelijk dient de accu te worden vervangen, omdat die versleten is.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb hem in augustus pas gekocht dus lijk mij het sterk dat de accu versleten is.
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Wacht even wat langer voordat je hem terug aanzet. Als je hem aan de lader legt, en vervolgens meteen weer aanzet, vraagt dit meer stroom dan dat er al is opgeladen. Wacht 1-2 uur en zet hem dan aan
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb nu een dag gewacht en er is nog steeds niks opgelost.
LeonardN
4 jaar geleden
IS het mogelijk de accu er zelf uit te halen?
Zo ja doe dat en kijk eens of je enkel met stroom erop hetzelfde probleem ondervindt.

Antwoorden (1)

Laat de accu eerst volledig opladen, zonder dat je de laptop opstart. Als je laptop daarna nog kuren heeft, houdt de oplader dan nog in het stopcontact en start systeemherstel. Kies eventueel een herstelpunt van enkele dagen geleden.