Hoe bluetooth terugzetten bij verborgen pictogrammen windows 10?

Onlangs heb ik per ongeluk het bluetooth picrogram verwijderd bij de verborgen pictogrammen. Omdat ik dit vaak gebruikte om bestanden te delen tussen m'n gsm en pc is het enorm frustrerend dat het er niet meer staat.
In bijlage een afbeelding van waar het oorspronkelijke pictogram stond.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan terugzetten?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
25.9K
LeonardN
4 jaar geleden
Ik heb Windows op engels dus wellicht vertaal ik het fout. Klik op de taakbalk met rechermuis.
"Taakbalk Instellingen"
"Selecteer welke icoontjes verschijnen"
Nu kan je zoeken naar je icoontje en die inschakelen.

Antwoorden (1)

Klik op Start en dan op Configuratiescherm.
Dubbelklik op het pictogram Bluetooth-apparaten en selecteer dan het tabblad Opties.
Selecteer het selectievakje Het Bluetooth-pictogram in het systeemvak weergeven en klik op OK.
of
Ga naar Alle programma's, Bluetooth-instellingen openen, in het venster vink je het vakje aan "Sta anderen Bluetooth-apparaat toe deze computer te vinden en "Toon het Bluetooth-pictogram in het systeemvak."
SimonV