Via welke website ben je als eerste op de hoogte van de verkiezingsuitslagen?

Twitter klinkt logisch maar is heel globaal. Welke groepen moet je dan volgen? Of is er een website waar het meteen online geplaatst wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is volgens mij de meest actuele website:

Toegevoegd na 16 minuten:
Oh ja, en dan nog iets: het lijkt bloedstollend spannend, wie wordt de grootste, maar aan de andere kant: er is toch nog maar één coalitie mogelijk: paars. Dus dat maakt het weer wat minder spannend...
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op teletekst komt per seconde gemeentes bij

Toegevoegd na 40 seconden:
op pagina 499
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
website ;) ga nu niet meer naar beneden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet ook teletekst op je computer kijken dat doe je toch niet op tv
NOS.nl houd het ook netjes bij!