Hoe maak je het zoekvak kleiner windows 10?

Als ik het zoekvak open op mijn windows laptop is het elke keer zo groot, en bij een vriendin van me met dezelfde laptop is het niet zo groot. Hoe kan ik het kleiner maken?

Ik bedoel dus niet het icoontje op de taakbalk, maar ik bedoel het zoekvak zelf. Zie de bijgevoegde foto.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.8K
Amadea
4 jaar geleden
Heeft de vriendin wel dezelfde schermgrootte, of zijn bij haar de letters óók kleiner dan bij jou?
fremar
4 jaar geleden
Als de laatste versie van windows hebt nl 1903,die laatst te downloaden was dan heb je inderdaad een zoekveld die veel groter is als voorheen(en daar is voorlopig niets aan te doen)
LeonardN
4 jaar geleden
Wat je sowieso kan doen is: Rechterklik op de taakbalk
Zoeken > Laat zoekicoon zien (ipv zoekbalk).

Antwoorden (1)

Je kunt op de rand van de zoekbalk klikken
en deze vervolgens naar links slepen om de balk te verkleinen.

Hoop dat dit helpt!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
Heb je dit zelf ook gedaan? Ik krijg het niet voor elkaar. Heb ook nog de taakbalk van het slot gehaald.