De 6/V 40H is het Product ID. De identificatie voor het geval je hem wilt vervangen door b.v. een ander merk (b.v. Varta).
De 7.2V geeft het voltage (spanning) aan.
Het symbool "mAh" - let op het hoofdlettergebruik - betekent "milliampère uur". Dit is een eenheid voor elektrische lading en het is de meest gebruikelijke manier om de capaciteit van kleine batterijen uit te drukken.
De product ID wordt ook wel Product Key genoemd.