Hoe los ik het probleem op dat mijn geheugen vol is op mijn Samsung tablet?

Heb alles al verschillende malen opgeschoond en wat foto's verwijderd maar nog steeds krijg ik de melding dat het geheugen vol is en ik geen mails meer binnen krijg??

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Gebruik cloud opslag voor je bestanden, google photos voor je media en dropbox of onedrive voor je overige bestanden.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Stel je hebt de mogelijkheid om er een sd kaartje in te stoppen in je Samsung tablet. Zou je misschien apps op je sd kaart kunnen zetten via:}

Apps op SD-kaart zetten voor Samsung
Open je 'Instellingen' vanaf het startscherm of het app-overzicht.
Scroll naar beneden en tik op 'Applicaties'.
Tik op de app die je wilt verplaatsen.
Tik op 'Opslag'.
Tik op 'Wijzigen'.
Tik op 'SD-kaart'.
Tik op 'Verplaatsen'.
Je telefoon verplaatst nu direct de apps van het telefoongeheugen naar de SD-kaart. Dit kan eventjes duren.

En je zou je foto's afbeeldingen en filmpjes ook op je sd kaart kunnen zetten.