Hoe stel je bij Messenger in dat niemand ziet wanneer je voor het laatst online was?

Bij Messenger van Facebook zie je in de chats/gesprekken bovenaan staan wanneer iemand voor het laatst online is geweest. Er staat bv: “ 3 uur geleden actief”. Bij de ene chat zie ik dat wel en bij de ander niet.
Blijkbaar kun je dus uitzetten dat anderen zien wanneer je voor het laatst online bent geweest.
Weet iemand hoe je dat precies instelt dat niemand ziet wanneer je online bent geweest in Messenger?
Ik gebruik géén pc maar alleen een iPad en een iPhone en via de Messenger-app.

In de instellingen in de Messenger-app kan ik het zo 1 2 3 niet vinden. Nou ben ik geen slimmerd op dat gebeid dus wie weet kijk ik gewoon niet goed. Dus graag een eenvoudige uitleg. ;-)
Bedankt alvast!
.
Geldt dat dan eigenlijk ook voor Facebook zelf? Dus het wel of niet online zien als je niet op Messenger bent geweest maar wel op Facebook zelf?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Hopelijk werkt dit:
Open de Messenger-app
Ga naar het tabblad People en tik helemaal bovenaan op Actief.
Je ziet een lijst met al je actieve Facebook-vrienden
Schakel de knop naast je naam uit.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik denk dat het werkt. Thanks, plus!
Dit kan je aanpassen bij messenger zelf, instellingen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Min. Lees de vraag eens goed.