Bij welke website of programma kan je categorien maken met onderverdelingen?

Ik zou graag ergens een knop zette met daarop bijvoorbeeld "toets wiskunde" en wanneer je erop klikt dat er bijvoorbeeld "studeren van pagina 30 tot 55 staat"

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Menu (links)?
Waar wil je het gebruiken?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik zou er overal willen aankunnen dus op een website is het wel handig

Antwoorden (1)

Je zou het in Javascript kunnen doen.

<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
</head>
<body>
<p><button onclick="myFunction()">Toets Wiskunde</button></p>
<div id="myDIV"></div>
<script>
function myFunction() {
var x = document.getElementById("myDIV");
x.innerHTML = "studeren van pagina 30 tot 55";}
</script>
</body>
</html>
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
heel handig! maar bestaat er nog iets makkelijkers?
SimonV
4 jaar geleden
Dit is volgens mij wel het gemakkelijkste.
Sla de tekst op als een html-bestand (Test.html) in Notepad, Word o.i.d.
Dubbelklik daarna op Test.html en je krijgt de toets te zien.
Mocht je nog vragen hebben, dan stel je die maar.
SimonV
4 jaar geleden
Misschien maakt dit het wat duidelijker, zo werkt het ook: <!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
</head>
<body>
<p><button onclick="functievoorwiskunde()">Toets Wiskunde</button></p>
<div id="idwiskunde"></div>
<script>
function functievoorwiskunde() {
var x = document.getElementById("idwiskunde");
x.innerHTML = "studeren van pagina 30 tot 55"; }
</script>
</body>
</html> Zo kun je een toets voor bijvoorbeeld Engels toevoegen:
<p><button onclick="functievoorengels()">Toets Engels</button></p>
<div id="idengels"></div> en bij het script:
function functievoorengels() {
var x = document.getElementById("idengels");
x.innerHTML = "studeren van pagina 1 tot 10"; }