Hoe haal ik de beveiliging van mijn mp4 bestanden af...het slotje?

Het lukt mij niet om bestanden, tientallen mp4 opnames, te openen; deze hebben een slotje.
Het is mij niet duidelijk, hoe dit heeft kunnen gebeuren. Alle bestanden staan op de G schijf.

Ik heb onderstaande suggesties geprobeerd. Klik met je rechtermuisknop op het bestand, kies hier voor:

Eigenschappen/Beveiliging/Bewerken/Toevoegen/Gebruikersnaam invoeren/Namen controleren, bevestig dit met "OK" dan hier Volledig beheer aanvinken en dan wederom bevestigen met OK, aangedragen op:

Dit heeft geen effect.

Een andere suggestie heb ik geprobeerd: Eigenschappen >beveiliging> hier staat aangegeven: namen van groepen of gebruikers;

1) geverifieerde gebruikers onder machtiging is het volledig beheer toegestaan, dmv vinkje

2) SYSTEM: hier staat alles uitgevinkt

3) mijn naam, waarmee ik inlog als administrator: alle machtigingen toegestaan

4) Administrators (DESKTOP-POBG336\ Administrators). Deze heeft geen machtigingen

5) Gebruikers (DESKTOP-POBG336\Gebruikers). Hier is aangevinkt: volledig beheer, wijzigen en schrijven, dus 2 niet aangevinkt

Als ik op “geavanceerd” klik, krijg ik een lijst met machtigingen.

Als ik het bestand open met rechtermuisknop> eigenschappen >algemeen> geavanceerd, staat aangevinkt “inhoud versleutelen om gegevens te beveiligen. Als ik dit uitvink en op “ok” klik , krijg ik o.a. de melding : er is een fout opgetreden bij het toepassen van kenmerken op dit bestand Het opgegeven bestand kan niet word

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij mij werkt in zulke gevallen doorgaans "Take Ownership". Downloaden, installeren, met rechtermuisknop op het bestand klikken en Take Ownership kiezen. https://www.majorgeeks.com/files/details/take_full_ownership_of_files_folders_registry_hack.html . Als dat niet werkt zou je kunnen proberen de bestanden met Lockhunter te openen. https://lockhunter.com/download.htm

Toegevoegd op 08 april 2019 13:59: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100