Mijn hotmail is gehacked, hoe kan ik mijn wachtwoord aanvragen?

Mijn hotmail is afgelopen zaterdag gehacked. Hier komt al mijn belangrijke mail op. Nou wilde ik inloggen op mijn hotmail maar is niet meer mogelijk, ook via mijn iPhone blijkt het niet te lukken. Het wachtwoord is veranderd, de naam is veranderd en ook de veiligheidsvraag is veranderd. Via mijn telefoon kan ik zien dat er allemaal spam is verstuurd met het bestand meme attachments. Geen idee wat het betekend, weet iemand dat? Nou weet ik dat ik mijn wachtwoord kan opvragen via mijn oude e-mail, maar dat is een @home mail, en die bestaat al lang niet meer. Wat moet ik nu doen. Tips of antwoorden stel ik zeer op prijs! Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer in te loggen als dat niet gaat doe wachtwoord vergeten dan klik ik weet mijn w8woord maar ik kan niet in loggen vul al die vragen in en als je dat allemaal gedaan hebt stuur een code naar dees e-mail: dan kies je je 2de hotmail of je zus:broer:ouder ofzo en dan word er na dat e-mail een activatecode gestuurd en kan je je passwoord opnieuw in stellen en dan heb je het normaal trug