Hoe komt het dat mijn Iphone Xr camera beeld op tik tok of andere apps zo ingezoomd is?

Ik heb pas net de Iphone Xr , ik vind hem heel fijn en mooi. Wel nog even wennen aan sommige dingen. Maar 1 ding vind ik een beetje vervelend , dat is dat de camera (en dan bedoel ik niet de normale camera) maar die op Tik tok (musical.ly( En snapchat onder andere Dat die heel erg ingezoomd beeld heeft.. Dus je moet de telefoon echt heel ver weg houden als je jezelf in beeld wilt hebben. Bij mijn Iphone 6s is dat niet zo en is het gewoon normaal beeld. Ik vind het wel jammer dat dat bij deze zo is. Weet iemand misschien waar dat aan ligt? En of ik er iets aan kan doen waardoor het zeg maar uitgezoomder is ? Ik hoor het graag! Ik heb er een video bij gezet kijk die even !

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
11K

Antwoorden (1)

Het kan er mee te maken hebben dat Apps zoals bovengenoemde nog niet up-to-date zijn voor de nieuwe iPhone. Het kan zijn dat het formaat, bestand of grote nog niet geschikt is voor deze apps. Het is een kwestie van tijd en app-ontwikkelaars hebben dat opgelost.