Waarom doet hyves het niet bij mij?

Bij andere mensen doet hyves het wel gewoon, bij mijn weten is de site niet geblokkeerd en de rest van internet doet het ook gewoon.. Hij doet het bij geen van de 3 computers in dit huis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. alle andere sites wel.

Het beste antwoord

Jullie internetten via een modem/router. Begin eens dat kastje even stroomloos te maken. Na een paar minuten heb je dan weer verbinding, en kijk dan of dat geholpen heeft.
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien staat de site bij beveiliging op kinderslot?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk nar de instellingen van je firewall. Niet zelden blokkert deze. Zet dan een andere poort open.
Soms kan het ook helpen om het even opnieuw te downloaden en te installeren. In hyves zit ook een forum. Via een andere computer zou je meer oorzeken en oplossingen moeten kunnen vinden.