Hoe kan ik, dmv van het facbooklogo te plaatsen onderaan van van mail, een koppeling maken naar een facebook pagina?(dit is in werkverband)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja, dan moet je van het plaatje een hyperlink maken naar Facebook.com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt een beetje aan het programma dat je gebruikt. Volgens mij is het: rechtermuisknop op het plaatje > hyperlink maken/toevoegen > Dan kun je ergens Facebook invullen en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik dit ook zo doen:
Een logo van facebook en als je daar op klikt kom je op de facebook pagina terecht van het bedrijf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dan moet je Facebook.com veranderen in de link van die pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja oke dat snap ik.
Maar dan zet ik het neer onder de bedrijfsnaam. Maar hoe kun je ipv die bedrijfsnaam die je dan ziet staan het logo van facebook er neer zetten? zodat men meteen kan zien dat het om facebook gaat.